امکان تحویل حضوری سفارشات و شرایط آن

Tuesday، ۱۴ Aabaan ۱۳۹۸

با توجه به هزینه های بالای ارسال و پراکندگی زیاد آدرس ها تصمیم گرفتیم تحویل حضوری رو توی سایتمون فعال کنیم تا دوستانی که میتونن ار این ویژگی استفاده کنند . اما شرایط به چه گونه است ؟

پس از انتخاب گزینه ی تحویل حضوری هنگام سفارش ، عناوین یکی از آدرسهای زیر را در توضیحات سفارش ذکر نمایید تا سفارش شما به آن آدرس ارسال گردد:

  • پاساژ چارسو : خیابان جمهوری پاساژ چارسو طبقه ۴ واحد ۳۱ ( به غیر از روزهای تعطیل )
  • دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات : انتهای بزرگراه ستاری میدان دانشگاه بلوار شهدای حصارک ، دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات ، کتابخانه مرکزی طبقه ۴ پارادایس هاب ( مخصوص دانشجویان دانشگاه علوم تحقیقات ) به غیر از روزهای پنج شنبه و تعطیل
  • خیابان مطهری : خیابان ولیعصر ، ابتدای خیابان مطهری نبش خیابان سربداران ، پلاک ۴۷۴/۱ طبقه اول واحد ۲ ( ساعت ده صبح تا ۳ بعد از ظهر غیر از روزهای پنج شنبه و تعطیل )

توجه داشته باشید یک روز پس از دریافت اعلام وضعیت سفارش {{{ ارسال شده }}} می توانید با مراجعه به آدرس مورد نظر در بازه زمانی ۱۰ صبح تا ۱۶ بعد از ظهر ، سفارش خود را دریافت کنید .

در حال حاضر تصمیم داریم تا با افزایش مناطق تحویل تو سطح شهر این امکان رو برای همه مهیا کنیم . فعلا با دو آدرس شروع کردیم . ممنون از حمایتتون . دوستتون داریم.