فراخوان همکاری

Tuesday، ۲۶ Farvardin ۱۳۹۹

فراخوان همکاری

معرفی

برند هورجین با عنوان یک استارتاپ هنری فرهنگی در زمینه طراحی و تولید محصولات خلاقانه در سال ۱۳۹۸ فعالیت خود را شروع کرده و توانسته با تلفیق هنر ، خلاقیت و تکنولوژی و همچنین استفاده از ظرفیت های بومی با ارایه ی محصولات ایرانی و با کیفیت در عرصه محصولات هنری و فرهنگی به سمت یک برند خلاقانه و شناخته شده حرکت کند.

معرفی محصول

کارت پستال و کارت تبریک یکی از محصولات برند هورجین است که سعی کردیم با خلق دوباره و باز آفرینی در طراحی و تولید ، این ابزار تقریبا فراموش شده را برای بیان احساسات ، احیا کنیم .

در عین حال که هزینه این کارتها پایین می باشد و میتواند توسط اقشار مختلف استفاده شود ، ماندگاری و اثرگذاری فوق العاده ای در ذهن مخاطب دارد.

اما ما پا را فراتر گذاشته ایم و با افزودن قابلیت بار گذاری صدا بر روی کارتها آنها را خاص و متفاوت و در قله قرار داده ایم تا بستری برای تقدیم زیبایی های شنیداری به مخاطب علاوه بر زیبایی های بصری باشد.

فراخوان

حالا ما قصد داریم تا از تمامی هنرمندانی که میتوانند آثار خود را در قالب کارت های تبریک ارایه کنند دعوت کنیم تا آثار خود را پس از تایید و هماهنگی با هورجین در صفحه ای که به خودشان در سایت ما اختصاص داده شده قرار دهند و در فروش این محصولات و کسب درآمد با ما شریک شوند .

کلیه طرحها با نام شما داخل سایت و در صفحه اختصاصی شما نشان داده خواهند شد و شما میتوانید با ترغیب و معرفی آثار خودتان به اطرافیان و دوستان خودتان کسب درآمد کنید و از بستر فراهم شده جهت تولید کارتها و بارگذاری صدا و توزیع توسط برند هورجین ، استفاده نمایید تا طی یک همکاری متقابل هر دو طرف از این مشارکت بهره مند شوند و آثار هنری عزیزان و هنرمندان هم بیشتر و بیشتر دیده شود .

تمامی عزیزانی که در رشته های تصویر سازی ، خطاطی ، نقاشی ، گرافیک ، نقاشیخط و عکاسی فعالیت دارند میتوانند در این فراخوان مشارکت نمایند .

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر با آیدی تلگرام @HOURJIN و یا شماره ۰۹۱۲۸۱۳۵۴۷۳ و یا دایرکت اینستاگرامی HOURJINSTORE تماس حاصل نمایید .

با تشکر و به امید دیدار شما در هورجین

www.HOURJIN.com